.
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Farmapupila.pl prowadzi sprzedaż towarów na zasadach dropshippingu. Oznacza to, że zamówione przez Klienta produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawców współpracujących z Farmapupila.pl.
1.2. Niniejsze zasady zwrotów oraz reklamacji określają prawa i obowiązki Klientów w zakresie zwrotu towarów oraz składania reklamacji.
2. Prawo do Odstąpienia od Umowy
2.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, które można przesłać:
a) pocztą na adres: ul. Teofila Gackowskiego 1C/lok.1, 85-137
b) e-mailem na adres: farma.pupila@gmail.com
2.3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie internetowej Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.
2.4. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest do odesłania towaru na adres wskazany przez Sklep w ciągu 14 dni od dnia poinformowania Sklepu o odstąpieniu od umowy. Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.
2.5. Sklep zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sklep), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
2.6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
3. Reklamacje
3.1. Sklep zobowiązuje się dostarczać towary bez wad fizycznych i prawnych. W przypadku stwierdzenia wad towaru, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji.
3.2. Reklamacje należy zgłaszać:
a) pisemnie na adres: ul. Teofila Gackowskiego 1C/lok.1, 85-137
b) e-mailem na adres: farma.pupila@gmail.com
3.3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać: a) imię i nazwisko, adres, adres e-mail Konsumenta b) datę zakupu c) opis wady towaru d) żądanie Konsumenta w związku z reklamacją
3.4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Konsument zostanie poinformowany za pośrednictwem e-maila lub listu tradycyjnego, w zależności od sposobu zgłoszenia reklamacji.
3.5. W przypadku uznania reklamacji, Sklep: a) wymieni wadliwy towar na nowy, wolny od wad, lub b) dokona naprawy towaru, lub c) obniży cenę towaru, lub d) zwróci pełną kwotę za reklamowany towar, w zależności od żądania Konsumenta i dostępności towaru.
4. Zwroty Towarów
4.1. W celu dokonania zwrotu towaru, Konsument powinien:
a) Odesłać towar w stanie niezmienionym na adres wskazany przez Sklep.
b) Dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę).
4.2. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi jego elementami oraz dokumentacją.
5. Postanowienia Końcowe
5.1. Niniejsze zasady zwrotów oraz reklamacji wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu.
5.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad zwrotów oraz reklamacji. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu i mają zastosowanie do zamówień złożonych po tej dacie.